onsdag 18 april 2012

Miss i nassen

Blidde ju inte många bilder här nu som jag halvt lovade. Till mitt försvar kan sägas att jag hade för avsikt att ta med minnes-stickan till jobbet och i lugn och ro ladda upp några bilder, men så glömdes den hemma.
Sitter alltså på jobbet just nu, natt 1/1 tack och lov.
Rätt så lungt här, alla sover utom jag.

Knappen då, om någon funderat.
Smeknamnet kommer ursprungligen från Viggos moster, och fast jag inte kallar Viggo speciellt ofta för knappen, tyckte jag att det var ett passande namn på bloggen.

Idag från morgonen for jag och Ebba till veterinären. Ebba blev groggy och klon togs bort. Kom just på att jag i förra inlägget skrev nageln, men ni fattade säkert ändå. 

Sitter här och kollar runt på hus på olika mäklarsidor, drömmer mej bort och fantiserar att jag skulle få bestämma från början exakt hur huset skulle se ut, från ritningarna till själva inredningen, med en obegränsad budget, of course. Det måste nog vara en av mina högsta drömmar. Huset kanske blir verklighet nån gång men den obegränsade budgeten kan vara värre att fixa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar