lördag 12 maj 2012

Depp och pepp

Nu tänker jag klaga lite.
Tänk så sur och omotiverad till allting ett morgonskifte kan göra en. Det är flera veckor sen jag hade ett morgonskifte sist eftersom jag "bara" jobbar 50% vilket jag tycker är tillräckligt slitsamt.. vet inte om det var den tidiga väckningen kl. 05.30 som fick mig ur balans eller för att dagen var stressig och åldringarna extra gnälligamen denhär eftermiddagen/kvällen har varit sjukt trög på alla plan.
Om man ändå skulle få kasta sig på soffan och dega ett par timmar efter jobbet, men andra skiftet börjar ju då man stiger in genom dörren här hemma.

Sådärja, nu känns det lite bättre. Blir morgonskifte även imorgon men det måste ju bli en dag med bättre flyt, pallar på riktigt inte med två såna här dagar i streck.
Ingen bild får ni heller, så kul ska vi inte ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar