onsdag 9 maj 2012


Har just hällt i mig te´ och överdoserat Echinaforce eftersom jag känner att den sjuka halsen ligger och lurar.. Säkert p.g.a. gårdagens pressande i solstolen.
Idag har jag och Viggo egentligen inte gjort så mycket, förutom duschat då, vilket är ett flera-timmars projekt. Den lilla parveln får ju aldrig färdigt badat fast man försöker avsluta det hela om och om igen. 
Skulle nästan hellre ha gått omkring svettig ett par dagar ännu om jag visste att brännan skulle försvinna såhär snabbt efter en dusch, allt slit förgäves..
Sen funderar jag om det är normalt att sitta och knåpa ihop ett inlägg här i 45 minuter? Känns lite i överkant va? Lägg till 15 minuter extra om inlägget innehåller bilder. 
Sitter och skriver, raderar, skriver, lägger till text på vissa ställen, publicerar. Redigerar sedan och skriver lite till. Publicerar igen. Ångrar mej 20 minuter senare och kommer på något jag ännu borde ha lagt till. Blir knasig på sånt, vart for min kvalitetstid med tv:n liksom?
Nåja, intalar mig att det är sånt nybörjare gör.

Köpte annars dom bekvämaste jeansen förra helgen, Dr.Denim. 
Vill knappt använde mjukisar längre, så bekväma är dom.

   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar