tisdag 8 maj 2012

Sköna dagar


Har verkligen njutit till max de här två senaste dagarna. Alltså vädret, behöver man säga mer? Därav lite bloggtorka.
Har intagit vågrät ställning på terrassen både idag och igår, och trots min obekväma solstol, som består av själva stommen + några kuddar, så skulle jag lätt ha kunnat ligga där precis hela dagen.
Nu blev det bara ett par timmar så länge Viggo sov ute i vagnen, men har redan hunnit få lite soleksem på min bleka bringa.
Men vad gör nu det, åh vad det är skönt att sola!
Och nu till kvällen har man en lite hettande känsla i fejset, precis som det skall vara.
Far här i huset har varit på tatuerings-trip till sverige igen (mot min vilja, enough is enough!) och förväntas komma hem senare ikväll. Med sig från Ikea har han förhoppningsvis denhär och denhär, kommer att passa bra i vår hall.
Känner stor respekt för alla ensamstående föräldrar, det är tufft att ensam ta hand om sitt barn (trots att detta endast var två dagar) när kvällsmaten skall fram på bordet och barnet inte förstår att vi måste gå in och får ungefär 48 massiva utbrott under en dag, då är det fint att vara två. Kan nog förresten komma på ganska många fler tillfällen då det är fint att vara två.
Annars så har den här lilla skönheten fått bosätta sig runt min handled, känns sjukt ovant att bära klocka som jag inte gjort sedan i lågstadiet, men jag ska väl vänja mig! 


 
En påminnelse att köpa nya solstols madrasser!



 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Hitta din nya blogg först idag! Sitter och fnissar till varje inlägg. Jag håller inte alls med Frank att du har en negativ ton ;) Och jag förbjöd Petter att läsa min blogg när jag skrev aktivt :D Tyckte det var jätte pinsamt när han nämnde nått jag skrivit. Det jag vill säga var asbra blogg" Fortsätt skriva så fortsätter jag läsa!

    SvaraRadera
  2. Tack Anne, you made my day! Måste nog göra upp lite regler här också angående bloggläsandet, kan ju inte sitta och skämmas efter varje inlägg och hoppas att dom inte tar upp det man skrivit :P

    SvaraRadera