onsdag 2 maj 2012

Min sambo tycker att jag har en negativ ton här i bloggen (pinsamt att han ens läser vad jag skriver) så jag skall försöka vara lite lättsammare här.
Men ibland måste man faktiskt få skriva att man har en dålig dag, känns lite bättre efteråt fast ingenting egentligen har förändrats.
Länken idag var en pina från början till slut, vilket betyder att nästa länk kommer att gå såå bra! Brukar vara så för min del.

I helgen firade vi annars min morfar som fyllde hela 80 år, det blev övernattning i Ähtäri med födelsedagsmiddag och djurparksbesök.

Moffa

Trött mamma och glad Viggo! Här ser ni även då min "nya" hårfärg, crazy att man betalar 72 eurosar för att se lika ut som man gjorde innan. Men den observante ser att min utväxt är borta och att mitt hår fick en mer kall ton. Helt värt pengarna enligt mig. (hade tänkt mej en mörkare färg men fegade ur)

Cool moster poserar med vagn

Mommo, pappa, Viggo och mamma i djurparken

Såg alla möjliga sorts djur och fåglar (fåglar är skrämmande fast denhär var ganska fin) och svanarna var Viggos absoluta favorit, väldigt underhållande då han härmade deras läten.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar