onsdag 2 maj 2012

Om cirka en halv timme är detta nattskifte över för denhär gången.
Tänkte vara duktig och fara ut och jogga med Lotta direkt jag vaknar, är taggad just nu men sen mot eftermiddagen är det ju en annan femma..
Konstigt att man kan bli supermotiverad med allt möjligt då man skall sova eller annars mitt i natten, som typ att renovera gamla möbler, organisera sina smycken, bli Mary Kay-konsult (gillar inte ens Mary Kay) eller börja äta LCHF.
Men det sistnämda skulle verkligen vara intressant att prova på, bara för att se hur man skulle må, och om man skulle känna sig mindre uppsvälld med en sådan diet. Men likväl står man ju där dag ut och dag in och vispar potatismoset och trycker i sig smörgåsar.

Kan annars bli galet sur och stressad på mej själv för att mitt humör verkar pendla upp och ner i en rasande fart ibland. 
Vill ju inte vara en butter och inåtvänd person, men känner att jag på fem röda sekunder kan bli det av helt löjliga orsaker, som typ att mitt hår är elektriskt eller att jag ser damm på listerna där hemma. 
Och feelingen av sådana saker kan sen hänga i sig en evighet och resultatet är en olustig sambo/mamma/vän.. kanske LCHF skulle göra under för humöret också?
Nåväl, nog svamlat för denhär gången.
Gonatt till mig och godmorgon till er!
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar