söndag 17 juni 2012

Jag vet, jag vet, jag är en urusel bloggare. Jag har sagt dehär förr, men alltså vart flyger dagarna iväg? Slog jag i huvudet och hamnade i koma här? kan ju omöjligt vara den 5 juni som jag uppdaterade här sist!
Nåjo, men vi har gjort en hel del kul här, grillfestat här vid oss med vänner, varit på sjön och njutit av solen, fått lön och handlat som en dåre vid h&m och börjat ha mittbena i frillan (inspirerad av min syster) Det sistnämnda kändes ganska skumt dom första minuterna, som att ha en enorm kal fläck där man annars brukar ha benan, men som senare kändes riktigt behagligt. Okej, den är kanske inte riktigt på mitten, med den räknas.




Sprang Nice Run i tisdags, inget fantastiskt lopp precis då det var omöjligt att springa i den takten man ville pga. alltför smala vägar och alltför mycket folk, men däremot var pick-nick korgen och sällskapet av arbetskollegorna toppen!
Var på mamma-träff till Pavis i torsdags, med 5 stycken suveräna mammor varav 4 jag aldrig talat med förr, men känslan som man fick var ju att man känt dom hela livet. Sånt är ju fantastiskt, att man ännu i den här höga åldern(!) och med det inrutade liv och med samma människor runt sig hela tiden, kan lära känna nya människor som känns helt rätt. 
Har annars haft brutala förkylningsblåsor i munnen i nästan en vecka nu (fräscht) som vissa dagar har gjort att jag inte ha velat prata alls, och då jag väl gjort det så läspar jag bara med ett sjukt dåligt uttal på alla ord.  Börjar vara på bättringsvägen nu.
Lyan vår har vi också lagt till försäljning, här hittar ni den!
Planen är ju förstås att få den såld så att vi kan börja söka oss ett eget hus, känns spännande!
Har jobbat natt hela helgen och fått alldeles för lite sömn och håller nu på att somna mitt i meningen så nu säger jag gonatt kl. 21.28.
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar