måndag 4 juni 2012

Go´kvejs.


Hej på er. 
Sommaren är här och bloggen blir lidande, men tänkte ändå kasta in lite text och bilder här så jag förhoppningsvis kommer igång igen. Jag njuter av en och en halv veckas ledighet som bäst, missbrukar brun utan sol så gott det går, och blir ibland lite deppig då siffran på mitt konto och mitt ha-begär till oändligt mycket saker inte riktigt stämmer överens.



Vi har firat min fina syster som blev färdig hälsovårdare i  underbart väder!

Åkt sittgräsklippare med moffa.



Varit lite extra söt i snedpannlugg.
 



Åkt en del båt, vana sjömän är vi nuförtiden som är lugna som filbunkar och kliver i och ur båten som om vi inte gjort annat i våra liv. Viggo skriker av skratt då vågorna blir lite högre och dåsar till då och då av det behagliga ljudet av vågorna som slår mot båten.
Hade dålig tajming och kom 15 minuter för sent till Köpmanholmen och fick därför ingen mat, kompenserade med en flottig med god panini. Rutschbanan där fick klart godkänt av Viggo. Trots spöregnet på både dit och hemvägen var det en trevlig liten utflykt!  


Vi har firat min kusin som blev student med festen i en supermysig drängstuga. Viggo hittade salta pinnar och åt 10 stycken på raken.
Jag hittade smörgåstårtan och åt som om ingen morgondag fanns. 
Det var det, skall försöka uppdatera med lite nyare och fräschare bilder nästa gång, adios! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar